Kontakt

tel. 33 810-57-32

Najczęstsze pytania

Czy można zamawiać produkty których nie ma w sklepie internetowym?

Tak. Oczywiście że można. Wystarczy podać pełną nazwę produktu oraz kod kreskowy w emailu biuro@drogeriamarzen.pl

A odpiszemy czy będziemy w stanie dostarczyć Państwu wybrany produkt i w jakiej cenie.

Czy wszystkie produkty sprzedawane w sklepie drogeriamarzen.pl są oryginalne?

Tak. Sklep zaopatruje się wyłącznie u sprawdzonych dystrybutorów. Każdy oferowany produkt jest oryginalny i zapakowany w oryginalne opakowanie.

Czy można zakupić kosmetyki bez zakładania konta?


Tak. Zamówienie składać mogą również osoby, które nie dokonały rejestracji w sklepie. W takim przypadku, po dodaniu produktów do koszyka, wystarczy wybrać opcję „Zrób zakupy bez rejestracji”. Konieczne będzie podanie swoich danych: imienia, nazwiska i adresu dostawy oraz wybranie sposobu płatności i formy dostawy. Konieczne jest również podanie adresu e-mail, na który wysyłane jest potwierdzenie zamówienia i dalsze wskazówki dotyczące wybranego sposobu płatności. Klienci nie posiadający własnego konta w sklepie internetowym nie mogą obserwować na bieżąco statusu złożonego zamówienia. O etapie realizacji zamówienia informowani są drogą mailową bądź (gdy została wybrana taka opcja) SMS-owo.

Jakie korzyści płyną z założenia konta w sklepie drogeriamarzen.pl?


Każdy, kto zarejestruje się w sklepie Drogeria Marzeń, może swobodnie zarządzać swoimi zakupami. Logując się do własnego konta użytkownika, można sprawdzić na jakim etapie realizacji jest zamówienie. Widoczna jest także historia dokonanych zamówień. Zarejestrowani użytkownicy nie muszą przy każdych zakupach wypełniać formularza zamówień - swoje dane podają tylko raz, podczas zakładania konta. Klient sklepu, który posiada własne konto może ponadto dodawać opinie o zakupionych przez siebie produktach.

Czy można zmienić właściciela konta?


Tak. W tym celu należy zalogować się do swojego konta, podając używany dotychczas adres e-mail i hasło a następnie wybrać opcję „Zmiana właściciela konta”. Kolejnym krokiem będzie podanie danych nowego właściciela konta.

Czy można zwrócić zakupiony produkt?

Jest to możliwe w nieprzekraczalnym terminie 10 dni od daty otrzymania towaru. Każdemu konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość. Konsument może odstąpić od takiej umowy bez podania przyczyny - w tym celu należy przesłać stosowne oświadczenie. Szczegółowe zasady dotyczące prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość znaleźć można w naszym regulaminie: http://drogeriamarzen.pl/pages/regulamin-zakupow.

Co zrobić, gdy towar, który chcę zamówić posiada status „towar aktualnie niedostępny”?

Ten status informuje, że dany produkt prawdopodobnie nie jest dostępny w sklepie w momencie przeglądania strony. Należy zapytać o dostępność produktu. Można to zrobić telefonicznie, dzwoniąc pod numer tel. 33 810-57-32,  mailowo korzystając z opcji „Zapytaj o ten produkt” dostępnej pod produktem, wysyłając maila na adres: biuro@drogeriamarzen.pl lub korzystając z formularza kontaktowego dostępnego w zakładce „Kontakt”.

Jak sprawdzić na jakim etapie realizacji jest moje zamówienie?


Na bieżąco sprawdzać status zamówienia mogą wyłącznie zarejestrowani użytkownicy, którzy złożyli zamówienie, logując się na swoje konto. Informacje o etapie realizacji zamówienia wysyłane są dodatkowo na adres e-mail podany w trakcie składania zamówienia lub SMS-owo (w przypadku, gdy została wybrana taka opcja).

Czy sklep wysyła paczki za granicę?

Miejsce wydania rzeczy musi znajdować się na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.


Jak długo trzeba czekać na dostawę zamówionego towaru?

Termin dostawy zamówionych towarów wynosi od 2 do 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia (w przypadku przesyłek wysyłanych za pobraniem) lub od daty zarejestrowania wpłaty (w przypadku, gdy wybraną formą płatności była przedpłata), o ile podczas potwierdzenia zamówienia nie nastąpią inne ustalenia odnośnie terminu dostawy pomiędzy FIRMA WIELOBRANŻOWA "BOLO" Czesław Mulka a Kupującym.


Czy można anulować złożone zamówienie?

W razie wystąpienia potrzeby anulowania bądź modyfikacji zamówienia prosimy o jak najszybszy kontakt ze sklepem, gdyż staramy się realizować przesyłkę zaraz po otrzymaniu zamówienia. Nie można anulować zamówienia, które zostało już wysłane.

Czy można uzyskać bardziej szczegółowe informacje na temat produktu?

Tak. W tym celu należy skorzystać z opcji „Zapytaj o ten produkt” dostępnej pod produktem. Obsługa sklepu dołoży wszelkich starań, by na pytanie odpowiedzieć rzetelnie i w miarę możliwości szybko.


PROMOCJE
Nivea krem 50ml 82800 (plastik)

Nivea krem 50ml 82800 (plastik)

stara cena: 3,50

nowa cena: 2,49

Dove mydło-kartonik Beauty Cream 100g

Dove mydło-kartonik Beauty Cream 100g

stara cena: 3,99

nowa cena: 2,99

Elmex pasta Sensitive (zielona)

Elmex pasta Sensitive (zielona)

stara cena: 11,99

nowa cena: 9,99

Global płyn do płukania 1l Sofin Summer Flowers

Global płyn do płukania 1l Sofin Summer Flowers

stara cena: 6,50

nowa cena: 5,50

Poleć sklep

Spodobał Ci się nasz sklep?
Poleć go swoim znajomym

poleć sklep
Sklep partnerski idealo.pl